wtorek, 23 grudnia 2014

Moduł III - "Kot w labiryncie"

Jesteśmy już po module trzecim. Co prawda osób było niewiele, ale za to praca poszła nam szybko i sprawnie. Wszyscy uczniowie zaprogramowali swoje duszki tak, aby mogły wyjść z labiryntu i zdążyli wprowadzić kolejną planszę - drugi poziom gry. Tu już było trudniej dostać się do wyjścia - latające stwory, po spotkaniu z głównym bohaterem, sprowadzały go znów do punktu startowego. Zresztą, sprawdźcie sami. Poniżej labirynt Pawła, który przyszedł  "w zastępstwie", ale radził sobie świetnie, pomagając nawet uroczej koleżance. Nie mogąc przyjść na poprzednie zajęcia, zaczął sam "rozgryzać" Scratch'a i umieścił nawet w naszym studiu dwa własne oryginalne projekty.
Używając strzałek, wyprowadź kotka z labiryntu.

I jeszcze zdjęcia z zajęć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz