sobota, 10 stycznia 2015

Moduł IV - "Kot zastawia pułapkę na mysz"

Na dzisiejszych zajęciach uczniowie mieli za zadanie stworzyć projekt ze znanymi już bohaterami: Kotkiem i Myszką. Tym razem jednak duszki miały być sterowane przez komputer. Kotek nie miał gonić myszki, ale zastawić na nią pułapkę z jakimś smakołykiem. Zadaniem Myszki było przechytrzyć Kotka i zdobyć smakołyk omijając zaczajonego Kotka. Nasi kreatywni mistrzowie zaraz powymieniali bohaterów, ale oczywiście pułapki zostały pozastawiane. Dzięki temu projektowi uczniowie poznali nowe klocki z bloków Wyrażenia i Dane oraz utrwalili klocki z bloku Czujniki. Myszka czy inny duszek mogli więc decydować czy pójdą w lewo czy w prawo. Tak więc każda postać miała szansę na zwycięstwo. A poniżej projekt Aliny z 6c. Pozostałe prace można przetestować zaglądając do naszego studia.
Studio SP 16
Czy dinozaur dostanie się do smakołyku bez konieczności pójścia na randkę z Beniem?

I jeszcze migawki z zajęć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz