Krótkie podsumowanie naszych działań podczas realizacji programu "Mistrzowie Kodowania" można obejrzeć na glogu.
Do zobaczenia w przyszłym roku szkolnym!
Blog poświęcony nauce kodowania w języku Scratch w Szkole Podstawowej nr 16 w Przemyślu w ramach programu "Mistrzowie Kodowania"
wtorek, 23 czerwca 2015
poniedziałek, 15 czerwca 2015
Mruczek zastawia pułapkę na myszkę
Na ostatnich zajęciach internet płatał nam wyjątkowe figle, co chwilę go nie było. Dzieci miały problem z zapisaniem swoich projektów. Ostatecznie okazało się, że jednak nie wszystko zostało stracone i kotki zastawiły pułapki na myszki. Mateusz jeszcze dopracował swój projekt w domu: do pułapki wstawił "prawdziwy" serek, dodał mu nowy kostium - nadjedzony serek przez myszkę, a także pojawił się efekt specjalny, w momencie natknięcia się myszki na kotka. Brawo!
Niestety były to nasze ostatnie zajęcia w tym roku, ale miło było słyszeć zapytania uczniów, kiedy będą następne.
Oto projekt Mateusza
Niestety były to nasze ostatnie zajęcia w tym roku, ale miło było słyszeć zapytania uczniów, kiedy będą następne.
Oto projekt Mateusza
poniedziałek, 8 czerwca 2015
Mruczek w labiryncie
Na dzisiejszych zajęciach pracowaliśmy nad projektem "Kotek w labiryncie". Po moich pierwszych wskazówkach (i ku mojemu zdumieniu) Michał i Mateusz z kl. IV b pracowali już dalej samodzielnie. Po jednej godzinie zajęć programy już działały, a chłopcy obmyślali drugi poziom gry. Moje wielkie gratulacje!!!
Projekt Michała z kl.IV "b". Uruchom zieloną flagą i sterując klawiszami strzałek wyprowadź kotka z labiryntu.
A oto i nasi mistrzowie:
Projekt Michała z kl.IV "b". Uruchom zieloną flagą i sterując klawiszami strzałek wyprowadź kotka z labiryntu.
A oto i nasi mistrzowie:
poniedziałek, 1 czerwca 2015
Mruczek goni myszkę
Subskrybuj:
Posty (Atom)