Blog poświęcony nauce kodowania w języku Scratch w Szkole Podstawowej nr 16 w Przemyślu w ramach programu "Mistrzowie Kodowania"
sobota, 17 stycznia 2015
Moduł V - "Arkanoid"
Moduł V zaliczony. Zadaniem uczniów było stworzenie gry zręcznościowej – odbijanie piłeczki za pomocą paletki sterowanej myszą komputerową. Przygotowując swoje prace dzieci nauczyły się wysyłać komunikaty i programować reakcje na otrzymanie komunikatu. Wszystkie projekty zakończyły się powodzeniem. A co można odbijać i za pomocą czego? Zobaczcie sami!
Oto projekt Meli, która mimo nieobecności na poprzednich dwóch zajęciach, radziła sobie świetnie (oczywiście pozostali mistrzowie służyli Jej pomocą). Mało tego - zmodyfikowała (po zajęciach) grę. Sterowanie paletki myszą zamieniła na sterowanie klawiszami. Brawo!!!
Instrukcja autorki do gry: Przesuwaj pączek strzałkami w lewo i w prawo tak, aby kwiatek nie upadł na różowe pole.
Projekt Konrada
Praca Jowity
Gra Ali
Praca Klaudii B.
Projekt Oli
I jak zwykle fotki z zajęć.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz